Hittat kontrollen.

Trodde jag letat överallt, men den låg precis framför näsan på mig, ja nästan..
Under soffan ( trots jag tittat där ) jämter den där jävla gymnastiksaken, balans bräda eller något, jag hade ju gömt den under soffan för att kunna äta chips i fred utan att få dålig samvete. Inte kunde jag ana att en liten fjärrkontroll och en balansbräda kunde vara vänner....
Kanske var det en pik?
Kanske var det dags att lägga chipsen på hyllan och ta fram balanssaken och sätta igång?
Eller så skjuter jag den bara längre in och hänger kontrollen om halsen så att den aldrig, aldrig rymmer igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0