Rot/Rut/RÖT avdrag.

Vilken jävla skit!
Vilken jävla överklass piss!
Tog kontakt med VETERANPOOLEN, där pensionärer arbetar och hjälper till med olika saker, bla barnpassning.
Detta är svaret:

Hej, tack för din förfrågan! Vår kostnad är 300 kr/tim + ev. resekostnader 25 kr/mil.  Efter skattesubvention blir det 150 kr/tim om det är så att det blir beviljat.

Hör gärna av dig om det är av intresse.

Av intresse?
Om det blir beviljat?
Jag tjänar inte ens själv 150kr i timmen!!!!
Nä fy fan, ska man behöva ha två löner för att kunna ha råd med barnpassning efter dagis stängning?
Trodde verkligen inte att det här jävla "Rut/rot" what ever, utnyttjades nästan endast av rika, men nu förstår jag varför.
Får gå tillbaka till Greklands stadiet, mannen jobbar och man ser honom aldrig och kvinnan är hemma och tar hand om hem och barn.
Och så ska Sverige vara så jävla jämnställt, nä vänd mig ut och in, fy fan säger jag bara.
RUT, gå och lägg dig med dig själv.
Jämnställt så in i helvete!



Kommentarer
Lotta

Jag är pensionär tar inte ens hälften

2010-03-11 @ 08:59:27
Ulrika

Finns det inte typ 1 miljard studenter i Linköping som grna skulle passa barn svart?

2010-03-11 @ 18:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0