Agggghhbarn

Har jag adopterat detta A-barn?
Vad gör han i mitt hus 24timmar om dygnet, eller känns det bara så?
Kommer man alltid ha uppfattningar av barnens vänner, alltid lägga sig i och tycka lite illa om dem?
Eller är det A-barnen jag inte kan med?
Denna lilla vän är dock ett av A-barnen som jag accepterar, men nu börjar han gå mig på nerverna, det verkar som om han är mer intresserad av att göra sällskap med mig än att leka med Storebror.
Ibland kommer han insmygande och börjar berätta historier, om skolan, fröknarna eller Moster i Aten.
Jag är måttligt intresserad men den lille följer mig som ett plåster tills storebror upptäcker förlusten av vännen och kommer och räddar mig.
Just nu står han hängandes över mig och "läser" det jag skriver, samtidigt som han ger mig goda råd. Han påpekar även att Lillebror har bajsat och att Storebror i smyg slog den lilla förut.
HJÄLP!
Jag vill ha väninnor inte små pektanter till A-barn!!!!



( Nu stod han och granskade mig när jag laddade upp bilden, fattar han vad jag gör? Tänker han stämma mig?
........................................GUD vad han babblar...............................................................)


Kommentarer
Lotta

Vad du har blivit duktig med bilder, har du hittat kameran eller är det videokameran. Tre pojkar nu?????? Det gick fort

2010-05-16 @ 11:13:52
Lotta

....och ett A-barn också, inte illa

2010-05-17 @ 09:03:49
Anonym

Ha ha....hmmm...Anna... Är det därför vi inte ser dig så ofta?.... ;-) Lite lik tycker jag nog, och inte ser han ut som D heller.... ;-)

2010-05-18 @ 10:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0