24 timmars jobb

Går till jobbet på morgonen, jobbar med Creppan på varje ledig stund.
Går hem på kvällen, hinner jag hälsa på barnen? Jag vet knappt längre.
Sätter mig att jobba vid datorn.
Går och lägger mig...hann jag borsta tänderna?
Drömmer om crepes och skatteverket, räkningar och arbetsgivaravgifter...
Vaknar och börjar om...
VADDÅ Hallå vad händer?
Va fan tror ni händer?
ARSLET FULLT AV CREPES och vi har inte ens öppnat.
Vill ni mig något sänd brev, öppnar dom i ren skräck av att det är räkningar....


Kommentarer
Ulrika

Vad gör mannen?

2010-11-04 @ 11:28:43
Camilla

Ja, vad gör mannen och svärran? Passar Svärran barnen åtminstonde?? Eller har hon åkt hem igen? KRAM

2010-11-04 @ 13:49:56
Ulrika

Dom går väl på dagis....

2010-11-04 @ 14:39:53
LINDA

Du kanske vill vara med i min tävling om veckans blogg? (:

2010-11-04 @ 15:10:22
URL: http://lindahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0