Om 2 timmar...

Jag må jag leva, jag må jag leva, jag må jag leva hela veckan ut....
Alla har vi problem.
Men jag är mig själv närmast, så ursäkta....!
Ska jag ha ett sånt här liv, då kan jag lika gärna fira min 98år födelsedag imorgon och lägga mig i kistan direkt.
Jag är för ung för att må så här dåligt.
Jag är för snygg för att ha ett sånt här förhållande.
Jag är för bra för att bara låta livet rinna ifrån mig......
Ja, Anna Panna, grattis till dina 36år, du ser inte en dag äldre ut än 65.


Kommentarer
Lotta

Vad är nu detta för självförtroende du ser inte en dag äldre ut en 60 år.

Detta var bara på skoj, livet är hårt men rättvist, grattis gumman

2010-11-26 @ 09:29:36
Ulrika

Du behöver en Sthlms-helg! Kom nästa helg, skit i creppan, mannen och lämna bort barnen! Love you, puss!



PS 60 låter lite överdrivet, 50 år räcker... ;-)

2010-11-26 @ 10:45:26
Ulrika

HURRA HURRA HURRA! Har skickat en pannkakstårta i Fejan! :-)

2010-11-26 @ 10:46:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0