Till dig

Jag vet att du är besviken, jag vet att jag inte är den du önskar, den stöttepelare du behöver. Jag önskar du såg vad jag gör istället för att räkna det jag inte gör.
Jag ber om ursäkt, jag glömde, men jag glömde inte att stänga av frysen, slänga allt skräp, fixa namnet, prata med miljöverket, skriva på avtal, betala räkningar, hämta barn, laga mat, städa, diska och tvätta, handla och leka med barnen, köpa vantar och snyta näsan på lillen, natta och ringa doktorn.
Men jag glömde dig, livet kom emellan, precis som så mycket annat kommit emellan på sista tiden.
Var tog all kärlek och lust vägen.
Vart tog vi vägen......


Kommentarer
CAmilla

Lilla vän... har just läst din och övrigas kommunikation på fb. Jeezus, du glömde alltså D - dagen? Oj, vad sa han? Var han galen?

Men om jag förstod din mamma rätt så kommer de idag, allt kommer att gå bra. Oroa dig inte! Min vän, jag saknar dig så mkt just nu... Kramar Camilla

2010-10-27 @ 08:50:53
Ulrika

Anna, du glömde min namnsdag också. Herregud så arg jag är på dig.... och det var i somras... ;-)

2010-10-28 @ 20:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0