När "Lets dance" tystnat och barnen somnat..

...Sitter jag ensam kvar vid datorn och äter snickers glass.
Levt på "bara" protein i en vecka...men glass är protein, och sen är det Fredag så jag skiter faktiskt i vilket.
Och ska jag vara riktigt krass så åt jag en semla på onsdagen, och det var ju grädde=protein i den, sen fanns det ju en och annan kolhydrat i brödet men i hela taget har det varit en bra vecka, bantningsett..
Förutom att jag gick upp 1,7kilo första dagen så de två kilona jag ville gå ner blev plötsligt 3,7kilo...och det var ju lite tuffare än jag trott.
Sen stod det i programmet att man skulle rasa 1kilo per dag i protein stadiet, men, med tanken på att jag började dieten med plus 1,7kilo och sen inte åt endast protein antar jag att det gick bra?!
Jag har iaf inte ätit godis på hela veckan, förutom den jävla semlan så har jag inte rört sött!
Och bara frukt som kolhydrat! FÖRUTOM SEMELHELVETET!
JA JA JA...en bantares dagbok hade fått lägga ner redan första dagen, men mitt mål är inte att lära er banta, utan lära er av mina misstag.
SOOO, Enjoy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0