Redan den sista?

Jag har fullt upp.
Kan inte hålla koll på när räkningar ska vara inne och inte. Hur ska jag kunna veta att det är den sista på måndag?
Vem höll mig uppdaterad om det liksom?
Tur att internet finns, jag skulle få betala så mycket förseningsavgifter att mina räkningar skulle dubbla i värde på några sekunder.
Synd att inte räkningarnas värde sjunker som euron, jag skulle inte ha något emot att betala hyran som helt plötsligt sjunkigt med 0,3 och nu har ett värde av 8,83....
Eller som på rean, nu halva reapriset, om man väntar in i det sista som jag gör....
Halva reahyran om du betalar idag....
Bara 1500kr för den här månaden, då bokar jag en charter då älskling, nu har vi ju råd med den där utlandssemestern....
2367dagar som bara är dagar som bara går åt att betala räkningar, som kunde vara 243dagar som man bara badade bort de 49 dagarna man inte sov eller hade sex de 7dagarna.....
Dagar...
Som bara går...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0