Orättvisorna haglar.

En nörd, en mörkhyad och en tjock tjej på det.....
Men de har varandra, och är lyckliga.
Jag sitter här i mörkret och orkar inte ens tända en förbannad lampa, men vem bryr sig om det?
Vem är mest ensam, jag eller tjockisen?
Vem är gladast, jag eller tjockisen?
Snart är jag iaf fullast.......och fulast....
Men idag regnar det och jag har en sorg i hjärtat som värker och ömmar och den kommer inte gå över på väldigt länge, så jag är ensammast, men kanske är det bäst så, just nu.....
Vore nog roligare att vara nörd trots allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0