Jag må jag leva...

Vad är väl en bal på slottet....
Jag fick ju en snorig puss i alla fall, och så lyckades jag med smörgåstårtan. WHIIIIHIII...
Det är ju inte som när man fyllde 20-år direkt, inte ens 30....
Men man orkar ju inte med allt ståhej själv heller...
Förutom ett grattis från farsan fick man ju reda på att man lagt ut om höfterna, eftersom jag fyller år tar jag det som något possitivt och fint.
Inners inne inser jag att det är där mina jävla tre kilon sitter och asgarvar åt mig...
Men när jag blir stor (ska jag börja på gym och bli som Lena Ph i kroppen....)...ska jag fylla brösten och få en fin timglasfigur....så det så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0