"Så fixar du Hollywoodformen"

Ja, så lätt lurad är jag.
Gick genast in på denna blogg för att få se i storbild en 20-årig sexig boxare som lagt sig tillrätta för fotografering.
( Hade det varit Topp modell hade hon dock sågats för det ena benet låg bakom och såg amputerat ut, ha ha ha, skadeglädje skratt...hmm)
Kyckling i ugn.
Du kan du kan du kan....
Mer bilder...
Mer recept...
VAR FAN ÄR MIRAKELKUREN?
Hollywood kroppen bitch!
Nä, de där unga tjejerna utan celluliter, magput och annat överhäng fattar inte att man vill ha mirakelkurer när man blir äldre, jag har ingen tid till gym, neroljade kroppar, och häftiga recept.
Jag har typ 3sek på att komma i form, 3 jävla sekunder, ge mig ett mirakel!
Måste bli rik och berömd, insett att med pengar kommer kroppen, man måste ju liksom, man har barnflickor, och jobbar minimalt, har PT och egen kock, hur fan kan man bli fet då?
Nä, ska skita i dieterna och satsa på karriären.
Nu ska vi se...
Vad är jag bra på?
Blir ju knappast rik på det stället jag jobbar nu, check
Är inte bra i simning, check
PT.....hmm, ha ha, check
IT, nääääääääääääääääää, check
Camilla Läckberg lyckades som skribent...mmmm, tål att tänka på....
Men allra bäst det är jag väl på att serva andra? Städa, tvätta, laga mat, stressa och servera, betala räkningar och handla.
..............
..............
Men allt detta gör jag ju redan och det har då inte gjort mig vare sig berömd eller rik.
Kanske måste börja " sy mina egna kläder" som Lena Ph, hon kan ju knappt sjunga men har en kropp att dö för och är omåttligt berömd och har pengar.
- Mamma?
-Kan jag låna din symaskin?


Kommentarer
Lotta

Det är OK, går jättebra

2011-12-01 @ 13:01:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0