VAR ÄR NYCKLARNA?????

Det kostar 150kr att fixa nya, det är inte det!
Jag blir galen av att inte veta!

Finns det någon synsk, sierska, spådam, häxa or what ever som kan se, tro sig veta, ge sig på en chansning och säga mig vart jag ska leta?!

Tappade dem för ............ 3 veckor sedan nu, tvättstugenyckel och tvättlåsnycklar i ett svart band.
Vart tog de vägen, var bara hemifrån ett par timmar och rörde oss inte så långt den dagen, ( Vart ska man gå i Linköping liksom....)

Ja..........
Om någon vet, ser, drömmer något hör av er.
Jag bara måste få veta vart de tog vägen, även om det var en alien som åt upp dem, eller ett par snorungar som släppte dem i ån.
I NEEEED TO KNOW....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0