Facebook inlägg: Lördag kl 18.08

Ett facebook upplägg någonstans i mellanmjölkslandet, det som är mellan utropstecken skrivs naturligtvis inte ut, men det är vad som egentligen händer.....

Har just spolat upp ett bad åt min älskade som är påväg hem.
Nu ska vi njuta ( supa...) av att barnen inte är hemma och bara ägna oss åt varandra ( brukar bli osams efter 2 glas vin, ang städning, orättvisor och vemsomjobbarmest! ).
Har hällt upp ett svalkande glas vitt vin åt mig ( Har redan druckit tre glas av det där billiga, va fan heter det nu igen, California white...brr, och är redan i luven, hoppas jag inte drunknar i badkaret, eller spyr.....).
Nu ska jag smyga in i något mer passande...( om något annat än mosters pyjamas passade skulle jag ta på mig den där sexiga stringen, men eftersom det ser ut som om jag försöker strypa mellan området med en tråd tar jag nog bara av allt och väntar i badet så han slipper se skiten och backar undan...)
Solen skiner och jag mår toppen. ( Lagom full...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0