I grådaskensdag...

Känner mig lite lagom busig idag.
Har köpt ett nytt diskställ, dragit det på firman och donerat mitt gamla just dit!
Ser prydligt ut i köket nu när solen skiner in genom kladdigt fingrande glas...
Just där alltså! För just där har jag gnott, städat undan gamla matrester och kalkavlagringar, gnuggat på kaklet och inrett min diskställs hörn!
Ska man kanske ställa in en påsklilja för inredningstouchens (?) skull?
Ta ett kort och lägga ut på Facebook:
- Idag måååår jag sååå bra och känner mig sååå  skönt upplagd för påsken...barnen mår bra och sitter som änglar och läser sina...läxor och bara ler, deras huvuden lyser som spunnet bränt ( mina barn är ju halvgreker, inga guldlock här inte...) socker i solen som silar in genom skira nya vita gardiner ( ny bild ) och mitt i allt lyser mitt nya fiiiiina diskställ som om det vore av silver och bara inbjuder till att börja diska. Imorgon ska jag gå ut och köpa nya fiiiina diskhandskar som jag kan hänga på mitt nya fina diskställ, för inredningstouchens (?) skull!



Kommentarer
Liniz

hej kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 245 medlemmar men ju fler ju roligare blir det eller hur? https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-04-02 @ 20:42:15
URL: http://mylifeasliniz.devote.se
Anonym

2012-04-02 @ 21:46:11
URL: http://jaevlafanny.blogg.se/
Ullis

Fantastiskt vackert Anna....

2012-04-06 @ 13:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0