Iphone Förändringen...

Tror jag måste börja ha högklackat och pennkjol.
Nu när jag skaffat Iphone (snart, har inte fått den än..puh...)
Känner mig lite...vuxen, kvinnligare, smartare, nu när jag skaffat THE Iphone (snart alltså, inte än, har ju inte fått den ännu...hihi...).
Lite mer viktig, lite mer....hightec..
Det jävligaste är att pennkjolarna går så högt upp i midjan och fluffmagen inte riktigt kan hänga fritt över kanten.
En riktig kvinnlig Iphone innehavare har väl egentligen inte fluffmage?
Så man måste skaffa gymkort också.....
Då blev det väl inte så jävla billigt, ring, smsa, maila fritt för 349kr månaden, plus gymkort 399kr månad....
Det sa de inget om på 3........ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0