Ny kära!

Storebror sitter i soffan och tittar på mig med ett finurligt leende på läpparna....
- Alla tjejer vill ha mig!
- Mmmm, jaha?!
- Har du någon tjej då?
-
Men hallå? Han tittar på mig som en 15åring med fjun på läppen skulle gjort.
- Hedda!!!!
- Jaha ja, är hon din tjej?
Nu himlar han med ögonen och suckar:
- Jaaa, det har jag ju sagt!
- Nej, du har sagt att hon är kär i dig, inte att ni är ihop!
- Men det är vi, men vi gör inget, pussas och så, vi är för små!
Klokt barn, tids nog kommer nog det min vän.....

På kvällen när vi kommer hem från en middag ligger två brev på hallmattan:

"JAG ÄR HÄR I DE TIMOS"

"DE VA ROLIT AT PUSA DEJ TIMOS"

Den kärleken den kärleken


Kommentarer
Lotta

Men det är ju för gulligt.

Härliga tider strålande tider, det kommer mer, eller?

Kram Timos

2012-04-18 @ 08:29:58
Camilla

Underbart!!

2012-04-24 @ 13:14:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0