3/8 Fredag

Dopp i grytan är avklarat.
Större dopfund går ej att finna. Fördelen är att prästen inte behöver lyfta "dopbarnet" upp och ner i grytan, nackdelen är att det går åt hinkvis med vatten...
Nu är alltså Olga döpt till just: Olga, och man kan ju undra om hennes liv blir annorlunda nu.....
Själv har jag gått in i något vakum.
Inser att det är nu jag skulle börjat min semester, nu när jag äntligen har börjat slappna av ( att sitta inne och fundera har den effekten kanske...).
 
 
Ögat är näst intill läkt, tog ut skyddslinsen idag och det ser tydligen bra ut.....själv ser jag dock inte så bra ut men det kanske återställs.
 
Storebror sa så klokt när jag pratade om läkarkostnaden:
- Men du fick ju något av läkaren också!
- Ja...eh..vaddå?
- Han gav dig ju synen tillbaka!
Det är så man vill börja gråta ( men då spolas ögondropparna ur så det får man inte...) Jag har väldens klokaste 6åring.
Borde lyssna mer på honom.....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0