Onsdag 25/7

Nyduschade och avslappnade njuter vi av en annan o och stillheten, dricker champagne pa balkongen och pratar.
Nu vantar cocktails och middag i byn.
Det ar da odet vill annorlunda!
Nar jag ska sminka mig bestammer jag mig for att ta lite ogondroppar efter alla salta bad, det jag inte tanker pa just da utan som jag upptacker nar jag blickar upp mot den lilla droppen som faller mot mitt oga ar att jag precis innan vi skulle aka till Folegandros, sprang tillbaka och hamtade mitt nagelim, incase mina javla fake naglar skulle behova repareras pa var lilla semester!!!!  Det tar inte ens en sekund, jag skriker neeeeeeeeeej nar jag inser vad jag haller pa att gora men det ar forsent droppen har redan landat i ogat och nu ar det stangt.
For alltid?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0