Prick efter prick efter prick....

Det kallas Vattkoppor.
Själv säger jag vatten koppor, men jag säger även lakarn, shockfox (dans), advokado, och reskarvkabel mmm...
Men skit i det nu!
Ungen är alltså sjuk och prickig, och vi får stanna hemma.
Just som hela företaget skaffat hund, tagit semester, och mammaledighet.
Jomen visst serru, det blir nog bra det här.
Har jag tur kan jag klooooona mig och och så är jag på alla ställen samtidigt.
Det är inte lätt att vara liten, men det är värre när man blir äldre.............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0