Jag ska klaga hos Kommunen eller hos någon viktig hög person högt upp!!

Försöker måla naglarna, då sätter bygggubbarna igång med en sån skräll att flaskan ramlar ner och rinner ut på golvet. Huset skakar sådant att jag hackar på färgen på naglarna, inget i huset är still, allt rör sig.
Jag har fått nog!
Jag har fått nog av allt byggdamm inne i huset, skakningarna som får tavlorna att hamna på sniskan och guldfiskarna att simma in i rutan (om jag haft guldfiskar...) OCH det förbannade OLJUDET!!!!!!!
Och det här är bara början, de ska slå ner 300 pålar också, och spränga!
Borde inte vara lagligt att få bygga i tätbebott område, det fanns en plätt kvar i hela jävla Linköping, en ynka parkering som bara måste göras om till ett gigantiskt stålbygge som skymmer solen och får oss att dö minst 10år tidigare av allt damm och skak.
Om nu Handelsbanken har så jävla gott om pengar att de kan bygga ett skryttbygge kan de gott låta oss bo på ett hotell de månader de tar att bygga skiten. (Och så kan de ta och låta oss lösa farsans lån (gubben är död alltså...) utan att de ska ha räntan för 5år.)
Fy fan!
Men det är väl så det gör så de har råd med nybygget.....
Kan de spränga kan väl jag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0