Gott om tid, jag väntar så gärna....

Överallt är det kö, telefonkö är värst, ingen som bryr sig att jag skruvar på mig, mummlar högt om hur irriterande detta är etc....
Sitter i kö numer två för kvällen, livrädd för att jag snart kommer bli bortkopplad istället för framkopplad, det händer ju jämt. Har man suttit i mer än 20min i en telefonkö så kan man ge sig fan på att man på något sätt kommer rasa ner igen eller som sagt bli bortkopplad.
Tyst!
Nu svarar någon i andra änden, jag lyckades.....
Nej, hon kunde inte hjälpa mig så hon kopplar om mig.....klassisk!
Ny kö.......
Jag har nr 1 i kön, men det innebär ändå att jag får vänta;
" Det är fortfarande kö, men du behåller din plats i kön..."
Tror fan det, vem skulle de annars ge den till? Någon mer betydelsefull person?
Barack Obama ringde precis och bara måste släppas fram????
Till ELLOS?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0