Dessa jävla extra kilon!

Innan man lägger sig under kniven och skulpterar om hela magpartiet får man väl ge Magic ( herre Gud ) bullet coffee en chans, fett och kaffe i ett i ren LCHF anda.... Och jag som går på GI.....hur som haver, skam den som ger sig. Har dock fått bekräftelse på att jag kan förlora 2,5 kilo på en diet, LCHF eller GI verkar kvitta , men sen är det stopp, så nu får vi ta till äckel kaffe för att övervinna bildäcken som snurrat sig fast runt midjan med superlim. För allvarligt, inte ser man att några kilo lättat från kroppen även om vågen säger så, möjligtvis försvann några hekton från hälen sist jag gjorde pedikyr...... Antar att jag faktiskt måste ta till styrketräning också, eller någon slags träning iaf inte bara den för höger handen.... Nej inte sån träning som män blir glada av utan högerhands träning när jag fyller på vinglaset!



Kommentarer
Annicka

Eller så får vi helt enkelt acceptera och lära oss att leva med de extra kilon som smyger sig på och envist håller sig kvar. Vi är ju tyvärr inga ungdomar längre...
Du är fin och duger precis som du är!

2012-10-20 @ 17:52:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0