Fredag: och så var det bara vi

Två små brunbrända själar vid havet. Barn och annat släktpatrask lämnade hemma. Börjar känna mig som en frånskild med varannandag vecka med barnen, bara det att jag och mannen umgås. Dagar på stranden med barnen, kvällar och nätter ensamma.
Mysigt, men jag saknar 4 samheten. Jag saknar att umgås bara vi fyra..
Men hur?
Här får man ju inte tänka på sig själv, inte vara egoistisk. Går en på toa går vi alla.
Vill du ha glass ska alla få eller få smaka.
Finns det hjärterum finns det stjärterum..
Men när hjärterummet är fullt, trångt och Inte har plats mer?
Då är det väl även fullt i stjärterummet va?
Hur många får plats på ett utedass egentligen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0