Yrkes proffs!

Ser på dagens behandlings schema att sista behandlingen är en helbensvax med bikini.
So far so good.
Men den som bokat behandlingen heter Mats?!
Not so good!
Jag vill inte vaxa någon Mats, jag vill inte upp i ljumsken på någon Mats, inte på någon som har ett paket stort nog att skymma sikten och vara i vägen. Och vem ska hålla i paket under tiden? Inte jag i allafall, dels skar jag av mig pekfingret i morse på creppan så jag har bara en hand och dels måste jag dra och vaxa och sånt.....
Mats kommer...
I cykelhjälm!
En man i cykelhjälm som ska vaxa bikinin?!
Nu är jag inte rädd längre, nu gör vi det här så herr Nörd kan ta sin cykel och cykla hemåt, hårfri och len som en bebisrumpa...
Jag tänker så här, det är en vanlig jävla bikini vaxning, med en väldigt stor klitoris...
Over and out!



Kommentarer
otta

Nä men hjälp, kan inte de gå till en manlig på något SPA?

2013-01-09 @ 09:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0