LCHF is da shit!

LCHF på mitt sätt...
Hur många såna böcker kan skrivas?
Och varför kan man inte formulera sig annorlunda än alla andra nyblivna LCHF anhängare?
Jo, för man har inga kolhydrater till hjärn verksamhet. Hjärnan behöver kolhydrater och kolhydrater äter inte vi lchf'are!
Därmed behöver man inte tänka och reagerar därför heller inte på att man bara äter ägg och bacon. Liten hjärtverksamhet kan underlätta vardagen.
Tyvärr har LCHF inte fungerat på mig denna gång, har knappt förlorat 1 gram, då nu är kag både dum och tjock. Taskig kombo.
Och inte nog med det, Katrin Zytomierska provocerar mig varje sida och kallar mig tjockis!
Hon säger att tjocka människor behöver inte anstränga sig och gå fram och tacka för hennes bok, hon hatar feta människor.
Själv tänker jag inte gå fram och tack, jag tänkte mer på att skalla henne...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0