LCHF one more time!

Då har jag satt igång igen, skam den som ger sig!!!
Så länge jag går upp måste jag ju kämpa för att gå ner så det verkar onekligen som en endless story.....
Denna gång har jag lurat med mig kollegan, hon har också hamnat i stiltje och klarar inte av att gå ner själv, så nu tänkte vi att "själv är inte bäste dräng" utan "två pigor är bättre än en ensam dräng" !!!!!
Idag blev det därför keso till frukost, sallad till lunch, och nu köttfärssås ( med grädde, vem fan trodde det när jag var ung och smärt och livrädd för fett, chips har dock aldrig skrämt mig...)
Och broccoli.
Har även börjat dricka en tarmsköljningsdryck, men eftersom jag luktar som ett helt örtbajs träsk får jag nog dricka den på kvällen så jag fortfarande kan infinna mig till min hudvårdstjänst på morgnarna!
Gick ner ett kilo bara av att blanda till drycken, så det verkar funka!
Nu kör vi Lollo, så det ryker fläsk, kan nog bli en och annan örtfjärt men om jag bara går ner mina 6 kilo så får det bli så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0