Sexiga grannar..

Vår närmsta granne, mannens kusin har hyrt ut ett av sina rum/lägenhet till två grabbar.
Börjar så smått undra om de håller på med något långt förspel eller något.
Härom dagen hade hon, kusinen, hängt ut sina underkläder på tork ( de har gemensam torkvinda), nu talar vi inte om några rejäla bomullsbyxor med rosa rosor på utan turkos spets med pärlor och rysch pysch, tiger radigt, genomskinligt och smått smått.
Min man höll på att köra in i muren, han menar att så gör man inte!!!!!!
Inte när man har hyrt ut lägenheten jämter till två grabbar.

Idag, nu i detta nu, står en av dem med tajta boxer kallingar och visar paketet, nja inte för mig förmodligen men han står där och äter giros....
Hur sexigt nu det är på en skala...

Det pågår med andra ord ett förspel...eller något...
Show me yours and I show you mine....

Tur att ungarna sover, det kunde ju bli men eller något av sådant snusk..... 
Och om de var vakna kunde jag ju inte sitta här och fönstertitta, HA HA!!!!



Kommentarer
Ulrika

Så gör inte mina grannar..... :-(

2008-08-18 @ 16:20:51
Mattias

spännande

2008-08-18 @ 22:35:23
URL: http://mattiasbok.blogg.se/
Lotta

Är det Irini?

2008-08-19 @ 08:55:53
Erika

Låter ganska angenämt tycker jag. Det jag kan ha tur o se är ett fyllo, en sunkig busschaufför med sunkig tillhörande fru, tjocka damen utan bh som glömt att klippa tånaglarna de tre senaste åren eller barn som leker mistlur... Grattis till mig...

2008-08-19 @ 13:25:51
Jennie

ja jag säger som de ovanstående kommentatorerna...GRATTIS FÖR FAAN??? jag har bara en pyroman en 4 barnsfamilj och en tokig militär som grannar här i lilla tråkbyn Ugelbølle

2008-08-19 @ 19:32:23
URL: http://ensvenskaiexilidanmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0