Skaffa mig ett liv...

Lotta skrev som kommentar på mitt förra inlägg:
Skaffa dig ett liv....

Ursäkta, nu är det den vänstra hjärnhalvan som inte vill vara med riktigt!
Vaddå för något???
Liv??
Skaffa mig ett liv??
Jaha ja...
Jaha!
Så det som jag vaknar upp till varje morgon är inget liv utan en roddbåt påväg mot ingenstans.....
Fan, jag kunde svurit på att jag hade ett liv.
Men kanske är jag död, och lever ett mammaliv med usel föräldrapenning och två skrikande ungar och en hårt arbetande man precis som alla andra....döda?
Nej fy fan!
Om jag nu inte har ett liv så vill jag verkligen inte ha det här, vad det nu är jag har.
Och om jag nu är död, så vill jag FAN inte ha det här!!!!
Nån jävla rättvisa får det allt vara!
Om jag nu ska vara död vill jag vara rik och berömd, ha snälla barn och en man som är  grek, men mer som Onassis...

Om nu Lotta är samma person som jag tror att det är tycker jag att du ska vara tyst!
Kasta inte sten i glashus.
Släng inte årorna om du sitter i samma båt.
Spotta inte i egen soppa.
Osv..
Pensionärer har heller inga liv, de har bara ett halvt.

Mitt liv, för det här är mitt liv, och det har jag skaffat själv, så jag tror helt enkelt att jag får stå ut.
Så jag tror inte jag skaffar mig något annat liv, risken är ju trots allt att det blir värre...

Jag älskar dig också. :-)


Kommentarer
Bjorn

Ryssland

Satans folk

Splittra upp ml stater = folkrätten en gång för alla - farligt folk (Mongolska generna= bästa i dom= slå ut)

Ställningskrig

Putin å kör en påle genom röven å sätt han i kreml

2008-08-09 @ 22:23:33
Anonym

Ehmm, jaha ja.

Ja det kan man ju kanske tycka. Kul att du ville komma förbi och ge en kommentar.....

Tycker kanske inte att det har så mkt med mitt inlägg att göra men vad fan vet jag, ordet är väl fritt antar jag. Än så länge i alla fall...

2008-08-09 @ 22:52:47
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/
Lotta

Lite skit får man tåla, och enkommentar är väl bättre en inte någon alls, kanske. Vad vet jag.

2008-08-10 @ 10:36:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0