Uppfinnar Jocke.

Jag har kommit på en uppfinning!
Nu är bara frågan hur man går vidare.....
Någon som vet?
Ska jag ta patent först? Måste jag kanske göra en mall av uppfinningen först?
Hmmmm
Ja, jag har då inte uppfunnit något förr så detta är totalt ny mark för mig!

Man måste ju ta tag i sökandet på miljonen, för även om Bill Gates nu har börjat ge bort lite av sina pengar är väl chansen att det är just mig han väljer, ganska liten...
Inte för jag slutat hoppas men jag kan inte bara lita på det för att bygga på min miljon...
Så nu har jag alltså kommit på något som förhoppningsvis ska leda mig till pengar!!!!

Alltså, man kan ju inte leva ett lyxliv om man inte har cash, jo eller, joooo klart man kan leva ett lyxliv ändå. Lyxliv bygger ju på egna värderingar av livet. Enligt somliga lever ju jag lyxlivet nu, hemmafru och allt....på Santorini....detta var förstårs innan folk började hugga huvuden av varann..
Skit samma!
JAG
vill ha pengar så nu ska jag alltså ta patent på min lilla grej...hi hi hi.....
Sen får vi väl se hur bra det går.....
Kan ju inte vara hemmafru jämt, måste ju arbeta lite också, även om det bara är att räkna tusen lappar, för så kommer det ju bli......en dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0