Brunett blev Bimbo...

...eller Turk blond!
Har gjort slingor, say no more.

Alltså!!!
Nog för att gamla människor ibland luktar illa, men att en död tant kan ligga i 6 veckor utan att någon reagerar det är ju bara för mycket!

En annan 85åring blev godkänd för äktenskap, kanske tur för henne, då lär ju i alla fall hennes make märka om hon trillar av pinn.

Det var nyheterna för idag.
Att Grekland är i uppror tänker jag inte ens kommentera, är livrädd för att Oaed ( arbetsförmedlingen ) ska strejka resten av veckan och mannen på så sätt inte få ut sin a-kassa som han är kvar och väntar på.
Att planet kommer lyfta förutsätter jag, en framstående präst ska med samma plan så det lovar ju gott!
Om Gud vill så......

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, bleka slingor lägger på x antal år, att ha mörka ringar under ögonen och kråksparkar ala prästens lilla kråka hjälper föga till.
Gud, nu fick jag brått.
Gonatt!


Kommentarer
"Ulla".... ;-)

Det är därför man ska vårda sina vänner som blommor! Då slipper man ligga död 6 veckor och ingen märker någon skillnad! ;-)

2008-12-11 @ 11:34:52
Wera

Men va fan, lärde du dig inte av mig.... Ny favorit é helt enkelt Jane Helens Mood.... gamla dängan, mörkblond- tar bort röd pigmentering så du slipper turka till dé... hahahaha kram

2008-12-12 @ 12:22:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningaravWera


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0