Obs, pengar i boken..

Vi slår in paket.
Försöker få en skateboard bräda att inte se ut som en...
Va fan vet en 3åring vad skateboard är????
Min gammelmoster gav mig och mina kusiner en bok ( ja varsinn förstårs för fan...) i julklapp VARJE år....plus pengar.
Det var inget rim på paketet men en notice:
OBS! Pengar i boken.....
Lika spännande varje år......

Gammelmormor gav oss raggstrumpor.....
Som jag hatade dessa strumpor, men jag använde dem, varje vinter för på den tiden hade vi snö, och det var så jävla kallt att man var tvungen att ha raggisar...
Är det någon som stickar idag, är det någon som vet hur man stickar????
Jag skulle bli skitglad för ett par raggisar!!!

Mjuka paket vill ingen ha
Men hårda fötter är inte bra
Inget sex på flera år
Bara massa frusna tår
Glädj dig åt detta paket
Så kommer sängen spraka som en raket!

Jag sitter i stiltje. Vet, typ, vad jag ska köpa men lyckas inte ta mig till affären..
Dagarna går men arslet är fastklistrat i soffan...
Hjälp jag har drabbats av julstress.

Du trodde ett paket du skulle få
Men saken är så
Jag orkade inte shoppa
Så nu får vi julklapparna hoppa
Men vem bryr sig om klappar ändå
Det är ju inte för dom stora utan för de små

På så sätt hoppas jag slippa julhandeln.....

Kan någon ge tips på julklappar till the parents?
Dom har allt men önskar sig domkrafter och tandborstar, löständer och swinging bananaband...
Vad ger man Helge o Helga plus 60????
Vad ger man mannen?
En karta över klitoris och andra ergena zoner?
Barnen?
En teddybear och ett god natt sömn set," Lär ditt barn att sova hela natten "( så du och mannen kan hitta tillbaka till varandra, eller bara gå ut och supa huvudet i bitar..)
Kompisen?
I love you set ( 50 kr för varje timme du sitter barnvakt från och med nu...)

Mitt liv är en stor skam, jag tar baginboxen fram
Inte för att glömma, utan för att den tömma
God Jul och Gott Nytt år
Raggsockar PÅ!

Over and out!


Kommentarer
"Ulla".... ;-)

Om jag skriver en lista med vad jag köpt får du:

1. En idé om vad du ska köpa

2. En chans att skriva fler rim!!!! TACK!!! :-)

2008-12-15 @ 19:26:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0