4 Juli.

Idag är jag bjuden på BBQ, Amerikansk sådan för att fira vad det nu är de firar den 4 Juli.
Jag vill inte vara med och fira något som har med Amerika att göra, om det inte gäller att sänka bensinpriset. Då kan jag tänka mig att äta en chicken wing.

Näpp, jag ska sätta på mig förklädet och slå ihop en pizza deg jag!
För här vankas pizza night med movie.
Och här slipper man springa omkring och kindpussas och skrika:
- I looooooooove you....
hela tiden. Hur kan Amerika kriga, de äääääälskar ju alla.
I love you, and you and you. GGGOD I love you. I loooove you.....


DEY-grannarna, bråket jag berätta om igår slog gnistor lite senare.
Låt mig förklara läget.
Det sitter två kusiner i en lägenhet ( förmodligen höga på något och nu snackar vi inte röksvamp..) en tjej och en kille. Killens pappa är i lägenheten och vill förmodligen att sonen ska följa med hem, varav vrålen vi hörde om att han skulle döda farsan med DEY. (elbolaget)
Pappan gick promt upp på gatan och slog sönder bilrutan på tjejens bil. 
Alltså hans egen systers dotter, sonens kusins bil.
Scccchaboooom!
Hela framrutan borta.
Nu kan man ju undra varför tjejen fick bilen sönderslagen när det var sonen som hotade och behövde lite elchocker sjäv som läget verkade.
Jo, för det är hennes fel förstår ni...
Jodå, klart det är hennes fel att sonen sen flera år tillbaka lever rövare och knarkar och styr som om han han vore rebellernas rebell.
Men farsan är inte den som är den, han erkänner dådet och lovar att betala rutan OM, kusin vitamin lämnar ön........

HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag ska fan börja skriva kriminalnoveller istället. Hela den här jävla ön är ju som ett rått bo full med idioter. Här vimlar det av tokiga saker att skriva om, minst en trilogi på en gång.
En lyxhustrus bekännelser byter titel och blir En hemmafrus iakttagelser.

Nä men det är faktiskt sant:
Man har gjort studier på vulkan ställen och det är fastslaget att den aktivitet som finns runt ett sånt område kan göra folk galna, eller i värsta fall mer galna.
Så nu har t.o.m mannen fattat vinken och tycker nog att vi ska dra oss mot nordligare breddgrader.
Så snart snart snart är jag en lycklig Svensson böna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0