Maka söker kaka

Gick in och kollade min blogg.
I samband med min tjejfest anteckning har man nu satt in reklam för match maker.
Find the man you want.

Ok.....
Kanske var det en hälsning till mina vänninor som gick ut i sommarnatten på vidare uppsåt....
Saken är ju den att mina vänninor är i Grekland och knappast har något intresse av att möta en blondin Rufus med smålandsdialekt och en gitarr på axeln. Vem har det för övrigt.....
Sen vet jag inte om såna där michmatchsaker funkar, mina vänninor har prövat och den ena dammade av en gammal date och tog tillbaka honom istället. Den andra kom aldrig så långt som till en date tror jag, blev väl avskrämd bara av att läsa att han gillar låååååånga sovmornar och hemmlagade middagar....
Jag menar vem vill vänta med att karln ska vakna innan man kan hitta på något, och vem vill stå vid spisen hela tiden för det fattar man ju vad man menar med låååånga sovmornar och hemmlagade middagar.
Medans jag tar igen mig lagar du middag åt mig kärring! 
Jo tack du!
Good luck to find someone.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0