Män.

Ska man ens än gång gå in på det temat?

Idag frågade mannen varför jag inte handlat allt vi skulle ha igår.
-Jamen sa jag, jag förklarade ju för dig igår att jag åkte till Lidl och handlade det vi skulle ha där men sen kom jag inte längre för då hade mina trumhinnor spruckit av att K skrikit sig igenom en timmes bil och shopping runda.
Jag orkade helt enkelt inte med ett super market till.....
( Varför man nu i helvete ska behöva åka till två olika super markets, kunde de inte ha allt på samma ställe...)
Sur blick från karln.
-Jamen åk själv och handla då för fan, med två barn. Parkera hämta kundvagn ur med bebis och tillhörande bilbarnstol, trycka ner storebror i vagnen om han nu kan tänka sig att sitta där, då finns det självklart inte plats för varor, men då vet man ju var han är åtminstonde. Alternativ ha storebror springande lös och leta, skrika , förmana, etc etc på honom vilket gör att en liten shoppingrunda tar bortåt 5 timmar!!!!! 
-Tror du att du är den enda mamman med två barn?

Och så tycker de att man har för lite sex!
SEX?????
Vem i helvete blir sugen på sex när man har att göra med neandertalare?????

Lite förståelse och hjälp är rätta vägen till kvinnans könsorgan, men sånt lär man sig väl inte på porrsajterna...... 


Kommentarer
Anonym

Låter inte bra, mer som depression

2008-07-18 @ 12:58:53
enlyxhustrusbekannelser

Depression är bara förnamnet!

2008-07-18 @ 22:25:03
popsan

varför måste man alltid åka till minst 2 suermarket för att handla, gör exakt samma sak....till lidl för korv och glass och till marinopoulo för mjölk och andra saker....kommer alltid hem med kassar från 2-3 olika supermarket....och inte är det kul att dra med barnen....förstår helt....

2008-07-19 @ 15:22:38
Lotta

Just det mlåt mannen följa med någon kväll och handla så får han se vad det kostar samt hjälpa till att bära

2008-07-20 @ 10:13:29
du vet

Ha ha ha, tjenis tjejen.Har länkat dig för typ en vecka sen... Apropå 6et, är det inte överreklammerat med det el har jag blitt helt dödstråkig nu? Kram

2008-07-21 @ 15:00:02
URL: http://fjellskan.blogg.se/
Linda

Misströsta inte... Om mannen följer med ska shoppingen vara över innan man tillbringat en kvart på lidl - så länge orkar min i alla fall med den gyllene kommentaren. Du kan ju handla mer imorgon... Två dagar på rad alltså i lidlpanik... mina killar är 3 och 5 år.. Älskar lidl - personalen är nog inte lika entusiastisk..

Anna

Tänk vad skönt det är att det finns fler som sitter i samma potta som jag! Jag är uppenbarligen inte den enda mamman med två barn, heller inte den enda mamman med en oförstående man...men det nämnde han ju inget om....

2008-07-28 @ 23:11:26
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0