Måndag 7/7 kl 10:36

Jag har stress....
Storebror kommer imorgon och jag sa till mig själv att jag skulle hinna göra klart min tavla innan han var tillbaka...
Nu när jag skulle ha så mycket tid....
Jo jag tackar jag.

Verkar som den lille har fattat läget, om att jag har all tid i världen för honom nu när storebror är borta och han utnyttjar det till fullo.
Han som sov så mycket förut ( eller fejkade han det? Låg och låtsades ha svimmat...utan att jag märkte någonting...).
Har han blivit så utsövd att han inte behöver mer sömn förrän om 2-3 år.....
HUUUUUUUR ska jag hinna?????

När man inte har så mycket att göra blir man slöare också....
Vill helst sitta här i lugnan ro och surfa, äta...mmmm, läsa...
Men jag måste ta tag i det här med tavlan alltså....hur ska jag annars bli rik och berömd?
Här på bloggen verkar ju ingen inse mina egenskaper.
Inga erbjudanden så långt ögat når, inte ens en liten reklam knapp har jag blivit erbjuden.......fy fan.

Bäst att sätta igång då.
Blir väl känd som fan när jag dör och alla inser vilken fantastisk människa jag var och vilka tavlor sen....
Bäst jag gör några så det finns något att efterlämna.


Kommentarer
Marie

Halloj Picasso polarn. Fantastiskt vad kreativ du blivit! Jag kang ladja dig med att jag kommer efter doden bli kand for alla de dar tavlorna du vet, som hamnade utanfor duken pa langa listan over saker som jag borde eller kanske inte borde gjort... Japp jag ar i england a har en analfabet dator bara for att krangla till allt. Kram alsklingen du ar sa javla bra som orkar vara till for sa manga. Kram kram

2008-07-08 @ 13:54:42
URL: http://fjellskan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0