Nudist, Javisst!

Idag var mannen och jag själva på stranden.
Och då blir det inte gamla vanliga, oh nej! Då passar vi på och åker till.......en nudist strand.
Jag är inte riktigt med på det där...jag är liksom inte åt det nudistiska hållet...så jag smyg nudar. Tar av överdelen men behåller trosorna på. Fegt?
Ja kanske....
Men finns det något härligare än att bada naken?
Så när det är dags att bada åker trosorna av....Jag är nog den mest konstiga nudist som finns, och förmodligen tittar folk och tänker ska du ha dem på eller av? Ska du svalka murran i havet får du fan torka henne offentligt också! Nudist eller ej, man kan inte vara både och....
Äsch vi åker så sällan att det gööööör inget, låt dem stirra.....

Vi såg en sandal på stranden när vi kom.
Översköljd åtaliga gånger av havet, och nedpressad i sanden. Då undrar jag:
Vem i helvete traskar hem på eftermiddagen och tappar den ena sandalen, men fortsätter och går...
Med en sandal?!!
Men sen såg vi den andra sandalen ett par meter längre fram.
Men då undrar jag om möjligt ännu mer:
Vem i helvete traskar hem på eftermiddagen utan sandaler, och märker inget????

Det måste ju bara vara en nudist som kan göra det. De är så jävla vana med att inte ha något på sig att om en sandal eller två trillar av gör ingen skillnad.... 


Kommentarer
Chewing Guns

Aloha girl! - hahaha!=)



Humorbloggen som diskades på metro för att den var FÖR framgångsrik är tillbaka!



På 6 dagar skrämde vi skiten ur gratistidningskrängarna med vår framfart och nu har vi startat

om på nytt.



Drop by anytime och ha en grymt trevlig sommarkväll!



Chewingguns – ”vi äter oss hellre mätta än ser våra barn svälta”

2008-07-24 @ 17:54:52
URL: http://chewingguns.wordpress.com
Jennie

du vi har feta nudist stränder här i frigjorda danmark så din karl o du kan bara ta o flytta hit så vi kan ses lite oftare......men vi hoppar nog det där med nudist stränder.....vi har lixsom inte kropparna till det....varken jag eller min man. kramizzzzzz

2008-07-24 @ 19:33:08
URL: http://ensvenskaiexilidanmark.blogg.se/
Ulrika

Är det inte möjligt att det skulle kunna finnas enbenta nudister som tappat en sandal????..... :-)

2008-07-25 @ 20:07:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0