Fotboll

Nu är det över.
Nu behöver vi inte titta på denna skit mer.
Sverige är ute och det är jag med. Så jäkla trött att ska bebisen ha mat i natt får han fan pallra sig upp och rota fram bröstet själv.

Fan vad sur jag blir på Sverige.
Jag skiter väl i fotbollen, men det hade varit gött om vi fortsatt så greken fått något att reta sig på.
Nu är vi lika kass som de.

Nu går jag och lägger mig så att jag sover när mannen kommer hem skade glad och vadvardetjagsa attityd.
Och den svenska flaggan gömmer jag undan tills det blir midsommar, Om jag ens tar fram den då.
Jag är sur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0