Fredag.....

Alltså.
Jag skriver varje dag och ändå vet jag fan inte vad det är för datum varje gång jag börjar....

Jag har en vännina, no names men vi jobbar ihop ( näääääär jag jobbar ), hon är snygg, rolig och hennes namn börjar på L....och slutar på ollo.....hmmmmm klurig en.....
Hur som haver.
Hon ska gå på konsert, och inte vilken konsert som helst utan med..........:
BRUCE.
Vilken Bruce tänker ni..
Brus, som i Det brusar i säven......neeej......
Bruce som i Spring Sten!!!!!!
YES!
I know.....
Det är ingen som kommer ihåg honom längre, inte ens hans mor....men tydligen ingår det enligt viss kundkrets i allmänbildningen.....jojo....
Och tydligen lever han fortfarande och även hans stämband.
Ja ja, gratis är gott osv....
För hon har inte betalat för biljetterna.....yeah right.

Jag har kommit på bästa bantningsmedlet:
Laxeringsmedel.
Jo jo, påverkar inte amningen heller, bebin får i sig allt och jag får i min tur ur mig allt.... 
Nu är jag så smal, så smal så när jag håller upp ett spagettistrå så syns jag inte, knak, nu gick jag av.......
Jag driver med er folk!
Nu var det någon som ringde polisen igen. Ni kan inte hålla på så! Jag är i Grekland, ni kommer åka dit för polismissbruk!

Jaha, vad har A-grannarna tvättat idag, dååå.
Det går åt ovanligt mycket kläder för att sitta inspärrad på en balkong 24 timmar om dagen. Världens skitigaste folk har världens renaste kläder, det är ju alltid något.
Då finns det ju hopp för framtiden....

Nä, nu sover den lille ( store har följt med jiajia till frisören, ha ha, mkt uppskattat, får hon någon ordning på den frillan med honom med sig ska hon få medalj ) så nu går väl jag och kollar in bygget som pågår här vid sidan om. Va fan något ska man väl göra och det är ju inte så att det finns tusen saker att välja på....om man inte vill stryka förstårs.....
Jaha.
........................
.........................
Antar att jag bör stryka så inte svärmor tror att jag är lat, för det är jag!

Nja......puh..........
Alla dessa beslut som ska fattas. Jag blir så trött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0