Tisdag 9/6 kl 22;19

Jag är nog den enda som inte kollar på fotbollen.
Jag...
Jag som skulle se och heja, har redan tröttnat, inte ens igenom första halvlek. Mamma gick och la sig, barnen sover och kvar blev jag....sitta ensam och heja med en jävla svensk flagga känns inte lika kul längre.
Så jag tror faktiskt att jag drar mig tillbaka.
Och ja, jag skäms, vi behöver all support vi kan få,för tyvärr tror jag att vi forlorar den har matchen.
0-0 eller
1-0 till Grekland.
Så tror jag det blir.
Blir det 1-0 så lär jag höra det efter matchen. Är det något greker kan så är det festa. Så det lär bli ett jävla röj efter matchen om de vinner.
Bäst jag lägger mig och sover nu så jag hinner sova någon timme innan amning och fotbolls fans tar över all min beauty sleep.

HEJA SVERIGE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0