Fredag den 23/5

Fredag kvall.
Mannen har inte setts till efter att han nattade lilleman. Antingen tog han bakvagen och stack till polarna och dricker ol, eller sa ligger han snusandes i lillemans nacke och sover.
Minstingen ligger i soffan och ovar nya kraksmonster.
Jag ar sa javla trott pa haklappar, handuksunderlagg, allt ar tygskyddat for att slippa bli kraksbesprutat, sjalv har jag alltid en farsk uppstotning pa vanster axel......varfor anvanda parfym och deo nar man anda bara luktar sur mjolk....

Var och klippte mig idag. Att klippa sig i Grekland ar som att ga runt med en tidsinstalld bomb och hoppas att den inte smaller. Hur javla ful far man bli, hur javla dum far man bli?
Det ar ju inte forsta ggn jag klipper mig har, man tycker ju att man borde lara sig nagot efter sista ggn man gick ifran frisoren med mascaran i rinnande. Ja jag tjuter nar jag klipper mig. Men jag ar inte radd for tandlakaren ( bara rakningen ), men jag ar livradd for en kvinnlig rambo med en sax i handen, det kan bara sluta pa ett satt.....

Lilleman tyckte jag var fin, han markte skillnaden direkt, HAN AR 2AR!!!!!

Mamma har inget har, Gubbarna har tagit det.......

Nja alsklingen idag var det inte gubbarna utan en grekiskhondjavul med en frisor sax......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0