Lordagen den 31 maj

Alltsa man kan ju bli galen for mindre.

Hade en ny fin vit t-shirt som jag tankte jag skulle vara lite mer radd om, sa forsta ggn jag anvande den fick jag choklad flackar......
Men nu jaklar tankte jag. Nu ska jag gora sa som man alltid ska gora, angripa flacken med en gang! Sagt och gjort pa med ROSA......vanish, och sen tvattade jag upp trojan.
Och idag nar jag skulle stryka den sa har jag fatt en stor gul vanish flack dar det en gang satt en chokladflack.
Kan man bli mer forbannad.....
Jag ska stamma dom javlarna, jag ska fan i mig....hur far jag nu bort den har nya flacken?
Nagon????

Min blogg ar inte sponstrad ( nagon som blev forvanda?) for i sana fall skulle jag nu skriva:
I morse nar jag vaknade slangde jag pa mig mina tajta Dolce Gabbana shorts och mitt lilla linne fran Gucci.
Men sa ar inte laget just nu alltsa, imorse nar jag vaknade sa slangde jag pa mig det som sag ut att var mina shorts och nagot over amningsbh'n innan jag rusade ut pa garden efter min halv vilda 2,5aring. Det jag trott var mina shorts var Mannens sovkalsonger sa nar jag bojde mig ner for att bara tillbaka ungen, tappade jag kalsongerna och visade hela arselet for grannar och div smafolk, samtidigt som brosten borjade lacka och jag hade flackar pa t-shirten som spred sig for varje minut som gick. 
Det ar svart att dra upp byxor nar handerna ar fulla av barn....................

Detta hade naturligtvis aldrig hant om jag var sponstrad och hade Dolce Gabbana shorts........................  
Nagon intresserad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0