Desperate housewifes...

Istället för lyxhustru har jag nu blivit desperat hemmafru.
 
Var fan lägger jag saker och ting????
Jag håller på att samla ihop saker vi ska ha med till Grekland, bland dessa skulle jag ta med en massa fotografier...Men var fan har jag lagt dem?
Jag har letat överallt!!!!
Till och med i ugnen!
Jag har lyft upp ungarna från sängarna, vänt på kuddarna i soffan, kollat kakelugnen, men ingenstans, INGENSTANS kan jag hitta dem!!
Borde skita i dem, hittar dem när vi flyttar om 15år..........
Har jag slängt dem?
Ätit upp dem?
Gett bort dem?
Var är deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

Ser på Desperate housewife på tvn och börjar se likheterna med mig själv, herre gud...............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0