Alias.

Visst önskar vi väl alla ibland att vi kunde vara lite anonyma...
Men att skapa sig ett alias är inte alla som gör.
Jag har dock på känn att en av mina vänninor har skaffat sig ett. Jag brukar kalla henne min lyxvännina men själv kallar hon sig Helena.....jojo......har tom gått och skaffat sig en email adress med det namnet.
ELLER!!!
Har hon snott någon annans identitet?
Aha!
Det är det jag borde göra.
Starta om på nytt, börja om från början och ta nytt namn, ny email....och sen?

Fan klockan är för mycket, jag skulle ringt dig idag Helena, eller var det Helen?
Hur som, tiden rann i väg och nu sitter jag här och tänker på dig....
.....för det är väl du?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0