Klockan....

....är strax efter sju och jag har lagt barnen!
Det finns inget att göra och vi har sovit skrutt under natten så alla var så trötta att vi tog nanni tidigt idag.
Eller så är det för att jag är en sån jävla dålig morsa och uppskattar egentid som jag forcerat ner dem i sina bäddar.....
Kanske lite av bägge.

Trodde att jag skulle hitta något roligt att skriva om men det har inte hänt något alls, inte ens maken kunde komma upp med något fyndigt idag. Är det månne torka på humor fronten?

Sitter därför och letar efter weekend resa till makens 30års dag...som vi ska fira igen jaaa......
Borde inte fira den eftersom jag redan gjort det en gång (han ljög när vi träffades och sa att vi var lika gamla, och sen "glömde" han väl typ bort att ge mig den lilla detaljen senare. Det tog skitlång tid innan jag fick reda på det och då hade vi redan förlovat oss och fått barn!!!!! HELLOOOOO???!!) så jag hade egentligen tänkt att ignorera den dagen, men nu har jag alltså bestämt mig för en överrasknings weekend......men var??

Kul hade varit om jag satt inne med liknande överraskning, typ att jag var 45 och frånskild och hade tidigare barn som bor i Kina med deras far......men det får bli en vanlig weekend trip riktigt så knäpp är jag inte, fast inte långt ifrån.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0