Vem är vem?

Helena!
Varför har du hennes email?
Vem är efter dig och vill dig så illa att du känner att du måste skydda dig bakom Helena Rydberg?
Och om det nu är du som hittat på namnet kunde du inte komma upp med något fyndigare?
Typ Vicktoria Silverstake, Alice Timjan, Bruce Spring-Sten, Alfons Öberg, ja vad som men Helena?
Det heter väl var 5e svensk eller ngt?
Ja ja, det kanske är det som är grejen, att smälta in i mängden.
Fast då är väl inte det namnet heller optimaliskt?
Anna Svensson därimot, där har du dig ett namn som passar in i vilken fisk damm som helst!

Förövrigt har du förvirrat vår vännina Ullis, nog för att hon är ett par år äldre än oss, MIG, men hon vet inte längre vem som är vem.....
Så vem är vem?
Och vem är Helena?

Sen vill jag bara tillägga att jag reser hem imorgon och har inga som helst planer på att sätta mig vid datorn mer nu, här på Santorini holmen!
Så next time är jag Svensson Anna!
Fast inte den Svensson Anna, och hon är heller inte det längre utan Smedberg.....
Vem är vem liksom.....


Kommentarer
Ulrika

Du är inte klok! Lika bäst du kommer hem...ngr dagar till och du hade nog spårat ur helt... Vad jag ska göra med fru split-personality på Kreta är oklart...

2008-09-05 @ 22:21:54
Anna

Nu är jag hemma och lika urspårad ändå. Kan det vara vädret? För mkt fukt som gör hjärnan skrumpig...? Måste bli Stockholms bo ända lösningen!

2008-09-07 @ 11:03:54
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/
Ulrika

Definitivt! :-)

2008-09-07 @ 11:20:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0