WHOOOOHOOOO!!!

Im back.

Jag vet, minuter har passerat, dagar har gått, veckor har glidit förbi som svarta moln på himlen...
Men nu mina älskade vänner är jag tillbaka, på ett tillfälligt besök..
Mamma har lämnat sin dator här så jag får kontakt med internet världen igen.
Tack mamma!

Kunde väl knappast tro att det skulle ta 4-6 veckor att få internet...men endast det bästa är gott nog...och långsamt...

TOPMODEL, paus...............................

Ja det är inte slut ännu men jag kan ju inte låta er vänta hela natten..

Hur som haver, jag väntar alltså på mitt internet, det bästa är att man ska ha koll på sitt ärende via nätet...ja det är ju inte helt lätt när man då inte har internet...det vore väl inte så svårt att förstå det, när det hela gäller en internet beställning (?), men vad vet jag, jag är ju bara en simpel tvåbarnsmor med ammnings stillestånd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0