Ännu en dag.

Jaha, så var det fina vädret ett minne blott, inte med 8 grader som i Sverige men ändå....

Har ännu inte kommit in i någon rutin ( mer än dammsugandet då....) så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Svärran lagar ju maten så det behöver jag inte göra, plus att Storebror föredrar hennes sällskap. Så jag kan sitta här i lugnan ro och stirra medans lillebror sover....

...............
................
.................

Det kan bli rätt trist att bara stirra.....

Kunde gå ut och göra nytta i trädgården, men det är rätt pissetrist det med så då kan jag nog lika gärna sitta kvar här och se solen gå in och ut i molnen.....

Herre gud...
Är det det här som kallas semester?


Kommentarer
Tina

;-)

2009-04-22 @ 16:24:41
URL: http://www.metrobloggen.se/greklandsbloggen
Anonym

Sådan är aldrig min semester...måste vara santorini-alcatraz-holmen-förbannelsen som kommer ur vulkanen.... Annat är det i Barcelona..... :-)

Love you.

2009-04-23 @ 09:33:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0