Ombyte förnöje

Har ni märkt att jag mest skriver små inlägg nuför tiden.
Kan bero på att man vill pinga bloggen jäkligt ofta eller att man helt enkelt inte har något att skriva om...
Jag borde ju följa den första, om jag ska bli rik på detta bloggande alltså.
Men å andra sidan skulle jag behöva ändra layout också, men jag vet inte, jag varken kan eller orkar ta tag i det...
Kanske borde man även ha bloggen på ett ställe där de betalar för att man bloggar, kanske borde börja där....
Hörru Tina.
Har det ramlat in en massa kosing från din blogg?
Och det här med pinga, pinga hit och dit, det tar ju mer tid än att blogga...
Om man gör det manuellt...
Som jag...
Eftersom jag inte orkat/kunnat lära mig hur man gör det automatiskt...
Det är ett helt under att jag fortfarande bloggar....

Igår sa mannen till sin vän som tyckte det var konstigt att hans flickvän helt slutat med både facebook och internet:
- Ja Anna skriver aldrig i Sverige, men så fort hon kommer innanför dörrarna här så gör hon inget annat än skriver. Måste få värsta inspirationen här...

You bet I do....


Kommentarer
Tina

Alltså, jag tillhör inte generationen som fått internet med bröstmjölken. Jag har inte riktigt fått kläm på det där med att pinga sin blogg. Kanske har jag lyckats göra det en gång. Men jag är inte säker. Ja, du hör ju... Annars skulle det passa mig som fisken i handsken att tjäna pengar på att blogga. Jag måste väl lära mig att pinga först...

2009-04-27 @ 13:34:49
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0