Saxmannen is back

Ni som följt min blogg vet vem han är...
The evil man.
Parkerings Satan etc....

Mannen ringde mig imorse och varnade:
- Inte för att förstöra din dag, men Grannen har kommit.....
Inte undra på att man vaknade med huvudvärk, Satan själv har kommit och alla onda krafter har lagt sig som en dimma runt vårt kvarter...

Idag har jag verkligen inga planer ( har jag någonsin det? ), mer än att få Storebror klippt..
Så kanske om vi håller oss inomhus så går den här dagen över och imorgon när vi vaknar...
.....
....
är vi fortfarande här...
...
...
är det en ny dag!
En bättre. Eller va fan, man får göra det bästa av det, upp och hoppa ungar, nu ska morsan visa hur man retar upp folk så de tuggar fragma!
Var är bilnycklarna????

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0