Så blev det!

Oj.
Har inte bloggat på tusen år och lämnat er alla hängandes i frågetecknet....
Det blev ok.
Faktiskt inte alls så farligt som jag befarade.
Några blonda prickar här och där, där bekningen smitit in under hättan...men i det hela taget...hmm mja...
När man kisar med ögonen ser det faktiskt ganska snyggt ut.

Men det är inte det värsta längre.
För nu har jag varit hos Frisören och fått håret avhugget igen.
Jag fick pengarna tillbaka, behöver jag säga mer???
Så vad fan är väl ett par prickar på ett mer eller mindre skalligt huvud......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0